Digitale personeelsdossiers

Eenvoudiger en sneller dossiers opvragen, opbergen en terugvinden? U kunt nu tijd en kosten besparen als u uw personeelsdossiers digitaliseert en koppelt aan uw HR software.

Hoe langer een werknemer in dienst is, hoe dikker het personeelsdossier wordt. Contracten, verslagen, brieven en meer documenten moeten, zelfs tot na het einde van het dienstverband, nog jaren bewaard worden. Dit kost de HR afdeling veel inspanning.

Tarvos helpt u met digitale personeelsdossiers

 

Wij helpen u graag uw personeelsdossiers om te zetten naar een digitaal systeem.

Uw voordelen:

  • Complete personeelsdossiers die altijd op de juiste locatie aanwezig en opvraagbaar zijn
  • Personeelsgegevens worden op veilige en betrouwbare wijze opgeslagen
  • Bewaartermijnen toekennen aan documentsoorten
  • Sneller personeelsdocumenten opvragen via uw HR software
  • U raakt documenten niet meer kwijt
  • Besparing van ruimte
  • Eenvoudig in beheer


Documenten worden na het invoer automatisch in de juiste personeelsdossiers geplaatst waarna de HR afdeling deze digitaal kan inzien. De beveiliging binnen het systeem zorgt er voor dat alleen de juiste personen binnen de organisatie toegang hebben tot de (gevoelige) personeelsinformatie.

 

Het digitaliseren van persoonsdossiers wordt verdeeld in enkele stappen:

  • Scannen van de personeelsdocumenten via een multifunctional (MFP) of scanner
  • De documentsoorten worden geclassificeerd door de slimme scansoftware
  • Indexeren van de personeelsdocumenten (meta data), eventueel rechtstreeks gekoppeld aan uw HR software
  • Importeren van de personeelsdocumenten naar het digitaal archief of HR systeem

 

Copyright © 2009-2017 Tarvos Information Management, Landmansweg 10, 8536 TB Oosterzee, Nederland. tarvos.nl
t m